pondělí 28. listopadu 2016

Má to mouchy,

to zbavování se věcí, pozvolna objevované. Například až vrátím Katce ty běžkařské boty, na což se chystám od dubna, budu si muset nějaké koupit, a to nejlíp co nejdřív, Katčiny jsou ztělesněnou poučkou loňské zimy, že rozpadnou-li se ti vlastní uprostřed sezóny a nesmíříš-li se s posledními na skladě i nejzapadlejšího z obchodů, co jich je po Praze, pak buď máš hodné kamarády, nebo neběháš. Při probírání knihovny jsem zase zjistila, že se mi literatura tak nějak přirozeně rozpadá do tří skupin – na knížky, co bych nedala pryč za nic na svět, na ty, které jsem ještě nečetla (s poněkud krátkozrakým přesvědčením, že jsou moje, takže na rozdíl od těch z knihovny není kam spěchat, přičemž o délkách svých výpůjček pomlčím), a konečně ty, které se mi zas tak moc nelíbily, takže je mi trochu blbé nabízet je dál. Ehm… nějak tuším, že s tímhle postupem byt do Vánoc nevyklidím, na druhou stranu advent teprve začíná a taky jsou tohle samozřejmě houby starosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat