sobota 25. ledna 2014

Jako v NASA

při startu rakety jsme si připadali v úterý v 16.16, kdy jsme spustili přihlašování našich studentů na přednášky a dílny a sledovali online, co se bude dít. Má noční můra, že dílen nebudeme mít dost, měla v tu chvíli už zcela jinou podobu: nikdo se na žádnou nepřihlásí! … Během tří minut byly některé přednášky i dílny úplně plné – euforický pocit za ty nervy v uplynulých dnech. Chlubím se tady

Například kvůli té zakleté sebeobraně: každý, koho jsem oslovila, nějakého instruktora znal, téměř konkurz jsme mohli pořádat. Jen se začalo postupně ukazovat, že ten si zranil páteř a už netrénuje, ten je pracovně mimo Prahu, onen si říká o nehorázné částky, jiný se neozývá… . V pátek večer se mi z hlubin mysli vynořila vzpomínka, jak se někdy v srpnu při masáži bavím s masérkou právě o tréninku sebeobrany pro děti a ženy. Vůbec jsem si nebyla jistá, jestli jsem si to nevymyslela. V neděli odpoledne odpověděla, že je to pravda, že pro takovou organizaci pracuje a dala mi kontakt. Za pět minut jsem pak všechno dohodla, navíc zjistila, že ono tréninkové centrum se nachází kousek od školy a ledasco prý už u nás i pořádali!! A to mi nikdo nemohl říct? J.


Nervy se vrací. Ještě je toho tolik potřeba zařídit, navíc přihlašovací systém nefunguje ideálně (vytvářela ho ale studentka, což jsme chtěli, takže ani moc nebrbláme.). Držte palce – letíme, tak ať i hladce přistaneme. 

Žádné komentáře:

Okomentovat