středa 18. prosince 2013

Předvánoční Sinéad

Doučila jsem poslední letošní hodinu, což zdaleka neznamená, že nemám co na práci J. Mám! Ve škole i jinde.
Vymysleli jsme si na začátek února pro studenty a se studenty moc pěknou veleakci: den plný přednášek a dílen, tedy nejdřív dva bloky přednášek, vždy šestnáct odborníků bude mluvit na různá témata, po poledni pak workshopy – od psaní, přes tanec či fluorescenční mikroskop a všechno možné jiné až po třeba konstruování létajících dronů (což si ale vůbec nedovedu představit; prý s tím Američani sestřelují letadla, říkal mi někdo…tak uvidíme). Nezrodila se ta akce jen tak z čisté vody, různé podobné jsme studenti i my pořádali, ale nikdy ne v takovémhle měřítku. Chtěli jsme mít před Vánoci vše domluveno. Nemáme J. Už se mi o tom i zdálo. Klidný spánek to tedy zrovna nebyl, ale přípravy jsou snad na dobré cestě. Ono taky, když má člověk pocit, že onen slavný den nadejte až za nějaké tři čtyři měsíce a věnuje se přípravám poněkud liknavě, ležérně a vyčkávavě (s vědomím, že všichni přeci máme spoustu kamarádů, kteří nám jistě strašně rádi přijdou workshopy udělat), tak se pak nemá co divit, že.
Ale z jiného soudku. Psala onehdy kamarádka, že linecké se nejlépe peče při The Cure. Nedokážu posoudit, já jsem se dneska mezi louskáním ořechů prohrabávala starými kazetami, se kterými se pořád nějak nedokážu rozloučit, i když už nejdou vlastně na ničem v téhle domácnosti přehrát. A pouštěla si Sinead z dávných časů, kdy jsme si k jedněm Vánocům strašně přály „dvojče“, abychom si – my malé pirátky předinternetového věku – mohly pořizovat kopie.
A tady je zmíněná:  
 

Žádné komentáře:

Okomentovat