sobota 21. prosince 2013

Pred obrazom Friedy Kahlo

Dneska jsem rozhodnutá „strašně brzy“. To proto, že CD Szidi Tobias Punto Fijo si tu pouštím už od včera. Je sice sólové, má na něm však hosty. Ona by taky mohla zaznít, ale nezazní (zatím – je fakt, že zatímco po pár prosincových dnech jsem tu zapochybovala, jestli adventní hudebno vůbec dotáhnu, tak teď mám nápadů tolik, že na všechny určitě nedojde… jestli tedy počítám správně, což vůbec jisté není). Zpátky k věci. Tuhle písničku zpívá Milan „Vyskočko“ Vyskočáni, autor všech skladeb na CD. Text Peter Lipovský. Jde sem zase bohužel vložit jenom takhle http://www.youtube.com/watch?v=h324rB23iWM ,
tak alespoň fotka té, o které to (taky) je:


Možná mne trochu inspirovala ta pěkná řetězová hra na Facebooku, co teď propukla. Kliknete-li na „líbí se mi“ u obrazu na profilu „přítele“ J, ten vám vybere malíře, jehož nějaké dílo si zase musíte dát na profil vy. A tak dále a tak dále. …. Ale výběr  spíš víc ovlivnila různá tempa, nálady, změna uprostřed písně. Krásná skladba zkrátka.  

Žádné komentáře:

Okomentovat