úterý 29. října 2013

Třeštíková v kavárně

A nejen ona. I já :). Nemyslela jsem si dlouho, že budu mít jednu oblíbenou kavárnu, nejoblíbenější ze všech. A hle, je to tady. Periferie café jmenuje se, je v Braníku a je skvělá. Pěkný prostor, velká nabídka. Ač názvem kavárna, vaří se tu i vydatnější jídla. Taky tu mají nejlepší cheesecake, co jsem kdy ochutnala, a to je už ode mne co říct, když prohlásím „nejlepší“, protože mně chutná (téměř) všude (téměř) všechno. Sympatická obsluha. Hernička pro děti, vláčkodráha s tunelem a skříň plná hraček a knih. Spousta čtení – Respekty, Belmonda, LN či HN, sešitové přílohy novin. Výstavy obrazů, fotek, komiksů. Kávoví experti možná asi by našli lepší příklady, ale to já nejsem a aktuálně nic lepšího nehledám. Kdybych někdy chodila do kavárny psát, chodila bych sem. Fotky převzaty z webu kavárny - www.periferiecafe.cz :

 
 
 
Ale hlavně – ty programy! Koncerty, čtení… A teď každoúterní promítání dokumentárních filmů a po něm beseda s tvůrci. Příští týden první, večer od osmi, Helena Třeštíková „Život s Kašparem“.
Můj tajný tip na místo pro povídání o knížkách a jejich vyměňování, ale zatím pššššš .... . :)

Žádné komentáře:

Okomentovat